نامه هایی به خدا

خدایا دردهایم را بشنو و دستانم را بگیر که غیر از تو هیچ کس محرم راز نیست...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

تشکر و تبریک عید فطر

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۴۴ ب.ظ

خدا جونم سلااااام

عید فطر بر تو هم مبارک

خدا جونم امروز دلمو خیلییییییییی شاد کردی ممنونتم خدا جون

ممنونتم

منو ببخش و بیامرز در دنیا و آخرت رو سفیدم کن خدا جوونی

امروز مامانمو اوردم خونه و شکر خدا حالش بهتره

به حضرت معصومه و امام رضا متوسل شدمو نذر کردم یه قران ببرم بزارم حرمش و یه زیارت عاشورا هم بخونم برا خوب شدن مامانم.

شکرررررررررررررررررت خدا

ممنونتونم ائمه مهربون من که همیشه هوامو دارین

ممنونتونم از همه تون

امام زمانم از تو هم ممنونم فرااااااااااااوووووووووووووون

التماس دعا

نوکرتون: تنها

  • تنها

نظرات  (۱)

  • نورالدین عبدالله زاده
  • سلام دوست عزیم

    من به وبت سر زدم و واقعا تبریک می گم از این همه سلیقه ای که به خرج دادی .هیچ چیز مثل این نیست که با یه مطلب زیبا تو هر زمینه ای دل بازدیدکنندگان رو بدست بیاری واقعا مطالبت زیباست.دوست دارم از این سلیقه ات استفاده کنی و به وب منم سر بزنی ، نظرتو درباره اش بهم بدی و پست ها رو هم لایک کنی،باعث افتخارم هست که به پیشنهادادت جامه عمل بپوشانم آدرس وبم Download4you.blog.ir هست خوشحال میشم سر بزنی و اگه موردپسند  بود ما رو هم در وبلاگ زیبایت لینک کنی

    منتظرت هستم

    [قلب][قلب][گل]

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی