نامه هایی به خدا

خدایا دردهایم را بشنو و دستانم را بگیر که غیر از تو هیچ کس محرم راز نیست...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

برای پدر شهیدم

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ب.ظ

سلام بابا، خوبی؟

امشب دلم خیلی گرفته. خوشا به حالت که رفتی. خوشا به حالت که نیستی. از زندگی سیرم

از ادماش... از نفس کشیدن

از دورنگی ادما

تنها دلخوشیم حضور خدا کنارمه و دلخوش به اینکه یه روزی میرم پیشش

بابا دعا کن به زودی زود بیام پیشت در حالی که خدا ازم راضی باشه

بابا جون دلم برا سنگ قبرت تنگه تنگه

قشنگ ترین جای دنیا برامن، بهشت من سر مزارته.


دارم برا آروم شدن دلم نوحه گوش میدم. همون نوحه ای که خودتم می دونی خیلییییی دوسش دارم

یه جاهاییشو که حرف دلمه پایین برات می نویسم. بابا برام دعا کن ... بابا جون....


من خسته ام بابا حدیث و غربت و دردم ناگفتنی است

من دختری تنها...

من شمع بی پروانه ام

 من دختری بی یاورم

خلوت نشین دردم

جانم شده بر لب 

من دختر زارت تنها گشته ام بابا غربتم ببین

ذکر لبم دیگر شده ای مرگ بیا... بابا ببین


کی میشه سحر بشه بابا شب یلدای من...


  • تنها

نظرات  (۲)

وب خیلی جالبی داری. خوشحال میشم به منم سر بزنی.
www.pc93.ir
  • نورالدین عبدالله زاده
  • برای تبادل لینک رایگان بیا به آدرس زیر سر بزن:

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی