نامه هایی به خدا

خدایا دردهایم را بشنو و دستانم را بگیر که غیر از تو هیچ کس محرم راز نیست...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

دلتنگ شهدا

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ب.ظ

سلام بر همه شهدای اسلام

سلام بر همه شهدای ایران

سلام بر همه شهدای گمنان

سلام بر پدر شهید گمنامم

امروز باز دلتنگ ام. دلتنگ فکه

دلتنگ طلاییه

دلتنگ سه راهی شهادت

شما اونجوری برای اسلام جهاد کردید و...

متاسفانه باید بگم خییلی از مسوولینمون از شهادت ...

اکثرا ...

شهدا دلم تنگه براتون. برا خاک پاک دیارتون. دلم باز جنوب میخاد. باز اروند میخاد

حسینیه حاج همت میخاد...

دلم... دلم بدجوری "پادگان حمید" میخاد.

بابا من پادگان حمید میخام....

کاش بهم بگی کی بودی؟ نشونیت کجاس؟ چه میکردی؟ خانوادت کجان؟ کاش...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی