نامه هایی به خدا

خدایا دردهایم را بشنو و دستانم را بگیر که غیر از تو هیچ کس محرم راز نیست...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

دلم برات تنگ شده جونم

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ب.ظ

سلااااااام خدا جونی

امروز اومدم بهت نامه بدم

نه گله دارم

نه شکایت

نه تشکری دارم

نه درخواست

فقط

.

.

.

.

فقط خواستم بگم خدا جونی دلم برات تنگ شده، خیلییییییییییییییی زیاد


خدا جونی خییییییییییییییییلییییییییییییییییی دوست دارم

تو همه شرایط

تو همه لحظه ها

تو تنها تکیه گاه منی

ممنونم که همیشه کنارمی خداجونی.

  • تنها

نظرات  (۱)

  • دوست همیشگی
  • بهترینم،
    خوشحالم که اینقده دار ی خوب و راحت با خدا حرف میزنی. دیگه تکلف گذشته رو نداری که نتونی با پروردگار مهربونمون صاف و بی آلایش ، زلال زلال درد دل کنی.
    خوشحالم برات...
    تا شقایق هست زندگی باید کرد...
    پاسخ:
    بووووووووووووووووووووووووس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی