نامه هایی به خدا

خدایا دردهایم را بشنو و دستانم را بگیر که غیر از تو هیچ کس محرم راز نیست...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

درخواست از امام رضای مهربون

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ب.ظ

ای حرمت ملجا درماندگان   دور مران از در و راهم بده

لایق وصل تو که من نیستم  اذن به یک لحظه نگاهم بده

امشب شب ولادتته امام رضا جونی دلم میخواد با اجابت درخواستهام منت بر سرم بزاری و این عید رو بر من مبارک کنی

آقا مامانم بیمارستانه، شفای کامل همه مریضا مخصوصا مامانا و مخصوصا مامان خودمو ازت می خوام.

آقای رئوف ازت یه همسر مومن با اخلاق خوش مهربون با بصیرت دانا و فهمیده سالم و صالح ازت می خوام که همدیگه رو بفهمیم ، درک کنیم و مایه ی آرامش و آسایش همدیگه باشیم.

این درخواست منه اما نمی دونم صلاحم تو چیه...

خدای مهربونم

در دایره قسمت من نقطه تسلیمم     لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی

آقای مهربون، برام دعا کن که چیزایی رو از خدا بخوام که در راستای مصلحت خدا باشه و عمرمو در راهی صرف کنم که خدا منو برای همون راه خلق کرده

دعا کن که وقتی که به دیدار خدا میرم بهم بگه نمره قبولی گرفتم و با لبخندی از رضایت بهم نگاه کنه.

  • تنها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی