نامه هایی به خدا

خدایا دردهایم را بشنو و دستانم را بگیر که غیر از تو هیچ کس محرم راز نیست...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

خوشبختی واقعی

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ق.ظ

این جمله قصار را نه از کسی آموختم و نه در جایی خواندم. حوادث روزگار به من آموخت که:

خوشبختی واقعی یعنی اینکه بهترین و صمیمی ترین دوستت و یار و یاورت خدا باشه و بس

نظرات  (۳)

سلام مهربونم
سپیدارم
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات
سلام مهربونم
سپیدارم...
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات
  • دوست همیشگی
  • این تنها چیزیه که از روزگار خوب آموختم و بهره خوبی هم بردم. هرچند که این چند وقتا دست خدا رو رها کردم و گم شدم...
    ازش میخوام که باز راه رو پیدا کنم و تو آغوش گرمش آروم بگیرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی